vrijdag 16 mei 2014

Crochet Along, week 20



Vorige week schreef ik dat we op de helft van deken zijn....
Nu bedoelde ik natuurlijk als je alles volgens het patroon haakt.
Maar de meeste, net als ik, willen de deken langer maken.

Te Zijnde Tijd krijg je hiervoor instructies hoe dat precies moet.
Dus geen paniek.
Waar je wel rekening mee moet houden is je aantal gekochte bollen, 
heb je genoeg??
 ook als je je deken wilt verlengen??

Dan haken we vrolijk verder.....
Vandaag week 20
3 toeren van stokjes en halve stokjes.






Dit weekend belooft het mooi weer te worden.
Lekker haken, maar ook vooral genieten van de warmte die de zon afgeeft!
Goed weekend gewenst

Lieve Groetjes
Tertia


3 opmerkingen:

  1. Dank je voor het volgende patroon. De deken wordt al een flinke lap. Ht haken lijkt me daaarom echt een avondklusje of iets voor in de schaduw.

    Ik wens je alvast een vrolijk, zonnig weekend toe, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Blij om te lezen dat het goed gaat komen met de lengte ;-)

    Goed weekend en geniet vd zon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind het nu makkelijker te downloaden dan voorheen...

    De dekentjes worden mooi h!!! Dikke merci!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!