vrijdag 27 juni 2014

Crochet Along, week 26



De winter en lente laten achter we ons
 en met de zomermaanden in het vooruitzicht haken we rustig aan verder aan de deken.
Was het begin nog "maar" een sliertje, 
nu begint het steeds meer en meer een "echt" dekentje te worden.

Ik zie hele mooie exemplaren voorbij komen.
Check onze facebookpagina 
voor de dekens die wij "spotten" op de groep

Deze week haken we  een rij stokjes en halve stokjes.
Lekker op het gemakkie in het zonnetje op balkon of in de tuin.


Ik wens jullie een fijn weekend!
Lieve Groetjes
Tertia


9 opmerkingen:

  1. Helaas regent het net nu ik jouw blog bezoek. Misschien een idee om deze toeren vandaag te haken, dan hoef ik met het mooie weer niet met een deken op schoot te zitten :)
    Dank je voor het patroon.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Al ben ik nog niet helemaal bij, ik heb de nieuwe week weer uitgeprint, voor mij en een vriendin. Het werkt aanstekelijk. Zelfs iemand die al tijden niet meer gehaakt had, is nu begonnen aan de deken. Zien haken doet haken. En ik werk er met plezier aan. Een creatief weekend gewenst, Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie deken! Ik kom net kijken en moet nog beginnen, maar ik heb alle weken opgeslagen op mijn computer dus ik haak lekker in. ;-) Ik hoop dat ik snel bij ben.
    Groetjes, Fiona

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk ontspannend om af en toe naar je haakwerk te grijpen. Ik ben nu bijna klaar met het dekentje, want het is een poppendekentje geworden voor het poppenbedje van mijn kleindochter. Gehaakt in allerlei kleuren rose.
    Maar welke steek heb jij om de deken gehaakt ?

    Willie van Walsem, Elst Ut

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben op zoek naar week 27

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gaat het maar t/m week 26? ik kan niet meer weken vinden in je blog :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

      Verwijderen
  7. Wanneer mijn blog op gewoonlijke wijze gelezen wordt ben je helemaal op de hoogte van de crochet along. Klik hiervoor op de titel " de creatieve wereld van Terray"

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo! Even een vraagje. Hoelang kan ik de deken van 2014 nog hier terug zien? Als straks die van 2015 gaat starten, blijft deze dan nog op jou site? Kan het nl. niet opslaan op mijn computer, en heb hem nog niet af! Zou jammer zijn als alles dan weg was....dan kan ik niet verder. Ik hoor het wel van je.....

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!