vrijdag 13 februari 2015

Crochet Along 2015, week 7


Als het goed is zijn alle "download problemen" verholpen.
De patronen van de Crochet Along 2015 worden dusdanig veel gedownload dat de server het niet meer aan kon ;-)
Vanaf deze week zal de "opslag" plek van de files ergens anders vandaan komen.
Technisch verhaal, 

Voor het downloaden voor deze week, klik je op de link verderop in deze blogpost.
Het bestand opent zich in een nieuw venster, 
voor opslaan klik je, bovenin het balkje op het pijltje.

Helaas is er in de beschrijving van week 6
een ieniemienie-typefoutje geslopen.
De correcties daarvan staan in de blogpost van betreffende week.

In de beschrijving hadden we, met een reden, het aantal stokjes niet vermeld.
Toch kwamen er vele vragen hierover.
De laatste rand telt dus 59 stokjes en 22 lossen, exclusief de hoeklossen.
Lastig tellen, maar bij deze dus als je wilt checken of het klopt;-)

Deze week beginnen we dan ook met een toer van stokjes, 
kijk..... en dat was onze controlepunt ;-)
En we gaan een wokkel haken........


Een uitdagende steek, 
maar wanneer je 'm eenmaal door hebt is deze erg leuk/grappig om te haken.
Heel veel succes en plezier


Lieve Groetjes
Tertia

35 opmerkingen:

  1. Ik kan het patroon niet downloaden, ik krijg een foutmelding en kom op een facebookpagina terecht

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helaas gaat downloaden niet, je komt inderdaad op fb terecht met een foutmelding!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan m niet downloaden...gaat iets niet goed, kom op de FB pagina terecht met een foutmelding

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klik maar even op link volgen dan kom je er uiteindelijk wel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De link komt vanaf Google Drive, dus ik snap helemaal niet dat jullie op een facebook pagina komen met een foutmelding. Zelf lukt het bij mij wel....
    Waar downloaden jullie vandaan? Pc of tablet? I-pad met welke browers? Vind het heel vervelend want als dit niet gaat lukken weet ik het even ook niet meer :-(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. deze morgen lukte het niet, maar nu wel, dus het euvel zal verholpen zijn.

      Verwijderen
  6. Na link volgen wel gelukt, Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ter info voor jullie: met mijn tablet kom ik ook op een facebookpagina met foutmelding. Als ik de link volg kom ik er wel, maar ik kan het bestand niet als anders downloaden. Ik downloadde alle bestanden op mijn tablet om ze als ebook te lezen. Het is jammer als dat niet meer kan, maar geen ramp: het bestand is te openen.
    Bedankt in ieder geval weer voor het leuke voor mij nieuwe patroon!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bovenaan staat er in het balkje, dat je het bestand kan downloaden. Kan je hem via die weg niet opslaan op je tablet Dorine?

      Verwijderen
    2. Ik heb dit inmiddels via mijn eigen tablet getest en opslaan lukt mij wel

      Verwijderen
    3. Inderdaad toch gelukt! Heb ws net niet goed gedrukt en kon het alleen openen en niet downloaden, met wat omwegen in de goede app kunnen zetten. Bedankt voor het meekijken!

      Verwijderen
  8. ik kan hem gewoon downloaden vanaf mijn laptop,er komt wel een ander veld,dan ik gewend ben.
    ik heb facebook en google.succes ..
    ik heb het globaal doorgenomen,moet lukken met die duidelijke foto,s erbij.gr leny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat het technische gedoe weer in orde is.
    Dank jullie wel voor al het werk dat jullie verzetten om ons te voorzien van een patroon!!!! Ik geniet ontzettend van het haken aan deze (en de vorige) deken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oeps de vorige rand was toch niet goed gegaan,ik had hem klaar eer ik de goede zag.het gevolg..uitrekken en opnieuw.komt goed de hele week de tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke steek Tertia! Ik haak nu al zo'n 45 jaar, maar deze had ik nog nooit gezien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. zo rand 14 klopt weer,vol goede moed aan deze week beginnen.
    gr leny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gaat prima het downloaden. Wat een leuke steek. Alvast bedankt voor al het werk en energie die jullie in dit project steken voor ons.

    Fijn weekend, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Bij mij doet de link het ook. Zelf op mn telefoon :). Ik ga nu snel aan de haak. Bedankt voor het patroon!! Groetjes, lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Top dat alles weer goed is gekomen. Grappig dat elfs een server down kan gaan door jullie geweldige succes.
    Dank je voor de tips en het nieuwe patroon. Downloaden lukte prima.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Haha dan zijn jullie wel super populair! Ik vind al jullie werk ook echt fantastisch. Ik moet eerlijk zeggen dat ik jullie deken veel leuker vind dan die van 2014. Veel onbekende mooie steken en ik vind zo'n vierkant ook zo leuk. Zo'n soort patroon heb ik op internet ook nog nooit gezien.

    Ik krijg hem op mijn iPad wel gedownload alleen het is niet zo fijn lezen, je kunt er niet zo goed doorheen bladeren omdat hij continu de pagina's aan het laden is. Maar ik pak vanavond mijn laptop er wel even bij dan gaat het wel goed.

    Bedankt weer, ik ben vanavond weer van de straat :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke nieuwe steek! Vorige rand toch nog een keertje opnieuw moeten doen, 1 steekje over t hoofd gezien... Ben nog niet zo lang "aan de haak" maar de beschrijvingen zijn erg duidelijk en ook voor mij prima te doen. Heel erg bedankt :-)

    BeantwoordenVerwijderen

  18. Mara14 februari 2015 08:10
    Hoi terray.
    Ten tijde van de storing op je weblog had blogspot een algemene storing. Ik heb zelf ook een weblog via blogspot en die deed het ook niet op die dag. Ik heb het toen opgezocht en er was een algemene storing. Diverse blogspot.nl konden niet geopend worden. Dus volgens mij kun je het gewoon via de oude manier blijven aanbieden.
    Tot dusver het technische deel ;). Ik geniet ook enorm van deze cal. Als beginnende haakster leer ik een hoop nieuwe steken en door jullie uitgebreide uitleg is het zeer goed te volgen.
    Goed weekeind!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dank je wel, het ziet er weer leuk uit.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een leuke steek die wokkels..en niet zo moeilijk dan ik verwachtte.
    gr leny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat leuk om alweer een nieuwe steek te hebben gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Inderdaad wat een leuke nieuwe steek, nooit eerder gehaakt. Een toch totaal ander project dan de Crochet Along 2014. Complimenten voor jullie samen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. De kruissteek vond ik al erg leuk, maar de wokkel is ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooi, dank je wel, ik ben het niet aan het haken, maar ik volg jullie creaties vanop de zijlijn ;-)
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha en na iets meer dan een maand is week 7 uit mijn haaknaald gekropen, wat een leuke steek is dat! Dank je wel

      Verwijderen
  25. Hallo Terray
    Wat een ontzettende leuke blog!
    Ik ontdekte hem pas half januari, ik ben gelijk aan de deken van verleden jaar begonnen. En ben nu bij week 20.
    Samen met me vriendin haak ik nu gelijk mee op met dee deken van van t jaar.
    Heel gezellig haken zo met die leuke patroontjes. En het is elkens weer een verrassing voor wat er komt!
    Hartelijk bedankt voor de leuke blog!
    Vriendelijke groet van een laathakertje
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Vorige week begonnen met week 1 met wol (haaknaald 4), met de PiP kleuren. Ik ben inmiddels bij en meteen maar gestart met eentje van katoen (haaknaald 3) met het andere motief. Tussendoor werk ik 32 uur en ga dus elke week uitkijken naar het volgend motiefje. Leuk om te doen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!