vrijdag 20 juni 2014

Crochet Along week 25




Het is weer vrijdag!
Dat houdt in dat het vandaag Crochet Along dag is.
Vele haaksters staan ongeduldig te wachten dat het "huiswerk" weer online staat.
Hihihi, nooit gedacht dat huiswerk zo leuk kon zijn he?
Wist je trouwens dat er naast de facebookgroep ook een facebookpagina is.


Ik zou het erg leuk vinden wanneer je onze pagina gaat "liken"
Elke week wordt je op de hoogte gehouden wanneer de patronen online staan.
Maar sinds kort laten we ook gemaakte dekens (tot waar we zijn) van andere haaksters zien.
Deze "spotten" we in de groep Dutch Crochet, a Granny a Day 2013
Liken dus ;-) 

Over naar het "huiswerk"


Vergeet niet dat morgen de
2e Landelijke mee-haakmiddag is!
Misschien is het handig om deze toeren voor morgen te bewaren?

Bij deze wens ik je alvast heel veel haakplezier 
en wie weet tref ik je misschien in Olst of Raalte nog wel?

Lieve Groetjes
Tertia

4 opmerkingen:

  1. Wat gaat de tijd toch snel. We gaan al weer de 25e week van de deken in. Ik had vooraf niet gedacht het zolang vol te houden. Bedankt voor weer een uitgewerkt patroon.

    Veel plezier morgen, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dan zijn we morgen redelijk dicht bij elkaar, maar toch aan weerskanten van de IJssel. Ik ben morgen in Epe en neem wat klederdracht-knipplaten mee. Vandaag heb ik weer een verwijzing naar de CAL op mijn blog. Een volgende haakdag hoop ik jou misschien te ontmoeten op eenzelfde plek langs de rivier. Fijne dag morgen!
    Groeten van Margriet (van Tweedehandswerk.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I.p.v. een voorsprong had ik juist afgelopen weken een achterstand opgelopen. Ik wilde even mijn andere project (zomertruitje) afmaken.
    Ik ben nu weer bezig met mijn CAL2014-deken en al zeg ik het zelf; het wordt een deken om best een beetje trots op te zijn!
    Bedankt voor de toeren van elke week.
    Hoe was de haakmiddag vandaag??
    tot volgende week maar weer.

    Een hartelijke groet,

    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Is er toevallig een Engelse versie van je patroon? Ik ken iemand die dit wilt maken maar geen Engels kan en ik heb in Engeland leren haken, dus ken niet al de terminologie om het te vertalen voor haar.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!