vrijdag 6 juni 2014

Crochet Along week 23

Aaaahhhhh nee he.....
Deze week is de "starsteek" weer aan de beurt.
Dat is zo niet mijn steek :-(

Maar geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om deze steek ertussen uit te halen
of te vervangen voor een andere steek.

Nee hoor deze steek hoort er gewoon bij...
Dus ik zucht maar eens....
Voor de derde keer ga ik deze uitdaging maar weer aan.
Oefening baart kunst zullen we maar zeggen!




"Behoudt een optimistische, positieve instelling" 
(Boedha spreuk)

Mijn "starsteek" van deze week is weer gelukt :-)



Ik wens je een goed pinksterweekend!
Lieve Groetjes
Tertia

8 opmerkingen:

  1. Ik vind die een mooie steek ben er blij mee ja zo heeft iedereen zn eigen voorkeur. Het gaat top met mn deken. Super initiatief, Dank je wel voor jullie inzet. Groetjes ninetta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier nog een star liefhebber................. dus de deken heeft voor ieder wat wils. Bedankt weer en een zonnig pinksterweekend allemaal. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het ook een mooie steek
    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een "geniet-momentje" vanmiddag: heerlijk in het zonnetje haken terwijl de kinderen schommelen, fietsen, steppen, tekenen en in de zandbak spelen!
    Dank je wel weer en een zonnig weekend gewenst!

    http://by-ik.blogspot.nl/2014/06/geniet-momentje-cal-23.html

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voor mij valt deze steek onder ´hogere haakkunde´. Ik vind ´m prachtig!
    Goed pinksterweekend,
    Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De steek ik bij jou weer goed gelukt. Van de vorige keer weet ik nog: rustig en goed lezen en kijken naar de foto's en dan komt het goed.
    Dank je voor het nieuwe patroon.

    Fijn Pinksterweekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk ...... de stersteek.
    Deze week nog niet aan deze deken gehaakt, maar komt nog.
    Dank je wel samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi samen,
    Bij mij is het een inhaalrace en dus dacht ik, ik maak een vierkant. De eerste toeren gaan dan als een speer. Ondertussen ben ik bij week 24 of zo en is de deken al ruim 1,25 per zijde...dus niet meer lekker snel, maar wel heel mooi. Bij de hoeken creatief denken en smokkelen. Maar nu mijn vraag, hoeveel weken/randen zijn er? En na week 26 mis ik 27 en ik denk dat bij 28 een herhaalpagina is binnengeslopen. Ik zie tzt wel of ik na week 26 verder kan.
    Gr. Henny

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!